Tuesday, January 26, 2010

Klikk på bærtur

klikk.no kan du nå lese en liste over 10 ting du ikke trenger til babyen, samt 10 ting du har god bruk for.. Men makan til svada, da! Er det en enkeltperson som har skrevet egne meninger her, eller hva??

Av ting man ikke trenger, har jeg hatt meget god bruk for; stellebag, nesesuger, flaskevarmer, antibakterielle servietter og ikke minst bleiebøtta!! Jeg hadde bytta ut MYE i huset før jeg hadde tatt den altså!!

Derimot mener da Klikk at jeg kunne trengt votteholdere, koppholder til vogn, nattpose og vognnett som jeg aldri har hatt.. Og solskjerm til bil, ullinnlegg og Purelan, som jeg har, men ikke har brukt. Det var 70% av lista, det....

Hvis man først skal skrive opp ting man trenger, er jeg rimelig sikker på at man kunne funnet 10 ting som så og si alle babyforeldre har, altså.....

No comments:

Post a Comment