Monday, September 19, 2011

Mine maskiner!




Her er nummer 2 - som lyder navnet Milo!



"Alt som tåler vann, tåler Milo!" 

Hihihi, jeg vet ikke helt hvordan det hendte, men iallefall fikk min kjære Janome MyLock 644D navnet Milo. Det kom jo selvfølgelig fra "MyLock" da, men var nok litt mer myntet på det at med denne er jeg uovervinnelig 



Milo er en ren overlockmaskin. Det renskjærer stoffet, syr sammen og kaster over i en operasjon. Ganske så genialt, rett og slett! På stretchstoffer er denne (nesten) et must. Min syglede steg iallefall maange hakk når denne kom i hus, og nå er det den av maskinene mine jeg har hatt lengst!  

En overlocksøm bestående av 4 tråder ser slik ut, og er sydd med 2 nåler;


Denne sømmen er elastisk.

Milo kommer også fra Sysiden.  







No comments:

Post a Comment