Saturday, May 23, 2009

Dårlig service og dårligere service

Har du opplevd å få så dårlig service at du ikke vil gå tilbake til butikken igjen? Det har jeg. Først tippet begeret over på Barnas Hus. For det første tar de ikke telefonen når man ringer. Så kommer man til butikken, og ingen er interessert i å hjelpe deg. Dette har jeg opplevd flere ganger, selv om jeg kommer til butikken utenom travle tider. Når en høygravid dame blir sittende i sofaen i vognavdelingen i ti minutter uten at de enser deg, er noe galt. Greit at man kan ha satt seg der for å slappe av, men om ikke annet bør de ha interesse nok til å skjønne at de har et stort salgspotensiale her.

Vel, over til dårligere service. Jeg elsker garnet og klærne til Nøstebarn, og handler en del der. De har ei som jobber der som må være verdens sureste ekspeditør. I går leverte jeg tilbake et plagg der og fikk "et blikk som kunne drepe". Greit at hun sikkert får lønna si uansett altså, men hun jobber i en liten spesialbutikk som tross alt trenger sine kunder. Nå har de mista en. Jeg kommer til å fortsette med Nøstebarn-garnet, altså. Jeg skal bestille fra nettbutikken. For øvrig anbefaler jeg alle å prøve garnet, se på www.nostebarn.no. De har en alldeles glimrende oppskriftsbok også, Strikk til nøstebarn.

No comments:

Post a Comment