Saturday, August 21, 2010

Heia BR-leker!

I går fikk jeg kundebrev på epost fra BR Leker. Min sønn er med i en klubb eller noe, og vi får derfor oppdateringer når det skjer noe. I går fikk vi altså brev med informasjon om pågående tilbud, blant annet dette;


Jeg pakket i dag familien i bilen og kjørte til BR Solsiden.. Da det ble min tur til å fremføre mitt ærend i kassa, ble jeg skuffa gitt. Solsiden selger nemlig bare Nintendo DS, ikke Wii... Jaja, det kan jo skje. Ringte til Byhaven da - de hadde aldri hørt om dette tilbudet engang..... Tok en ny telefon, til City Syd. De hadde heller ikke hørt om det, men kunne hjelpe meg med å undersøke saken på mandag...

En venninne av meg i Mandal hadde også gått til sin nærmeste BR, men de hadde heller ikke fått info om denne kampanjen!

Seriøst?!?

De sender ut en epost til alle kunder påfredag, men glemmer å informere butikkene. Håpløst opplegg!




No comments:

Post a Comment