Monday, July 26, 2010

Elle melle deg fortelle!


Nei i dag altså - jeg sitter her og funderer på hvordan mitt lille univers skal bli.. Jeg bygger nemlig syrom i kjelleren!!! Det vil si, mye mannen som bygger da... Til meg :):) Jeg hadde innstilt meg på panel på de tre eksisterende veggene og tapet på den som trengte mest oppshining.. Men nå ser det ut til at det blir helt annerledes, blant annet skal en vegg ned.. Jeg har derfor funnet ut at det blir litt mye med sånn tapet jeg hadde sett meg ut - og ser nå på Wallstickers - "veggklistremerker" i stedet. Har funnet noen kule på Ferm... Aner ikke om noen her fører dem, men det kan jeg jo finne ut. Lurer på om de er like kule IRL? Sjekk her´a;

Blomster til eneste jenta i huset?
Verden til reiseglade meg?
Hvordan sy en bil?
Eller rett og slett følge opp det at jeg jo er kjemiker på bunnen??

Artig iallefall :-D

No comments:

Post a Comment