Monday, July 26, 2010

Blafre i sommervinden!

Åhh, jeg DIGGER Blafre design! :):):)

Vi har bokser i alle former og størrelser i huset, og flasker, matbokser, kort... *lykke* Siste kjøp var matboks med gravemaskin til eldstesønnen - som matcher drikkeflasken jeg kjøpte tidligere :) Matboksen var klart førstevalg til matpakken i dag - lykkelig gutt som valgte i skuffen!

Men nå da - jeg skulle bare innom og titte på nettsiden til Blafre, og fant disse;
Oioioi! Gutten ville jo dånet over disse to! Og mora også, for den del ;)


Dessuten sikler jeg litt på disse gavepapirene... For jeg har et hemmelig prosjekt som jeg skulle hatt noe kult papir til.... ;) Et av disse eller Mummipapiret de selger på Cafe Filter i Ila, Trondheim... *vanskelig*
Forresten - hadde de hatt traktorer eller gravemaskiner på papir, hadde valget vært lett... :-p

No comments:

Post a Comment