Wednesday, January 27, 2010

Spennende!

Jeg synes alltid det er like spennende å se siste års navnestatistikk jeg, og spesielt nå som jeg har unger selv ;) Konstaterer glad at min 2009-unge har et navn som ikke er med på lista, det er fint!

Eldstemann som ble født i 2007 fikk et navn som ikke var på lista året før.. Men som har vært der hvert år siden.... Jaja, han eier da iallefall et navn som mange liker da! Det er jo det positive :-D

Vi kan forresten lese i dag at hver femte gutt har et navn fra bibelen. Det tror jeg glatt på, for vi kjenner vel alle en småttis eller tre med bibelske navn :) Noen av dem var vi innom selv også, mens andre av dem har venner brukt.

Jeg sjekket opp noen navn i farten her nå, og kan konstatere at 41170 heter Per, 2212 heter Noah, mens bare 8 innehar navnet Tjostolv...

No comments:

Post a Comment