Sunday, January 10, 2010

Brr - hvor ble det av den globale oppvarmingen?

Denne uka har vært kald. Isende kald, helt inn til beinet!

Røros forteller om flere dager under 40 speik. Det er jo galskap. Den stakkars gående postmannen da, som må gå med varmepinner inni vottene - all ære for at han holder ut! Men posten skal vel frem...

Her hos oss har jeg ikke sett det under -19... Men i kyststrøka som vi bor, er det jammen kaldt nok. Temperaturer i området rundt 20 kalde er veldig uvanlig, og bikkjekaldt. Da er det ekstra kjipt at vi betaler så sinnsyke strømpriser for tida - hva skal man gjøre, liksom?? Mer ved, mer ved!

Det meldes nå om mildere vær (les her), men det tror jeg sannelig ikke før jeg ser det.

Hva skjedde forresten men den globale oppvarmingen? Jeg sier som Eli Hagen jeg - akkurat nå er jeg litt FOR.... ;)

No comments:

Post a Comment