Thursday, January 14, 2010

Shoppingtips til småbarnsforeldre... :)


Nå må jeg være ærlig å si at jeg ikke husker om jeg har vært inne på denne før da.. Men tilgi meg om den kommer i reprise ;)

Som småbarnsmor til 2 små på 8 mnd og 2 år, har jeg god kjennskap til smukker. Minstemann bruker det i senga og bilen, mens størstemann holder fast på den han bruker i senga... Og inntil videre har vi latt han få lov til det, så får vi se fremover ;)

Iallfall - med en barnehageunge i hus er det mye bakterier i sving... Og spesielt nå på vinteren, hvor det er snørrunger overalt. Da er det ekstra viktig å holde litt styr på hvilken som tilhører hvem. Det enkleste da er å handle fra navnesutten.dk! De er fantastisk kjappe - jeg har opplevd å få konvolutten opp til Trøndelag, fra Danmark, på 2-3 dager HVER gang!

Klapp, klapp for Navnesutten!

No comments:

Post a Comment