Tuesday, June 30, 2009

Å rette opp et inntrykk...

I dag tror jeg at jeg møtte på ei som hadde lest bloggen min.. Hehe, skulle iallefall tro det. Jeg har hatt så mange negative opplevelser på Nøstebarn, og etter siste turen så bestemte jeg meg for ikke å handle der mer. Det vil si, heller bruke netthandelen da.

Plutselig så var det alt for seint å bestille det jeg trengte, så jeg måtte ta turen nedover... Jaja... *sukk* Men jommen! Samme dama - helt ny holdning! Et smil og et hei, gode råd og all ting! Og for å toppe det hele så sendte hun med meg en oppskrift helt gratis. Er det mulig... :)

Så nå er Nøstebarn i Trondheim en butikk som nesten kommer inn på lista mi over steder man shopper, altså. Et par sånne turer til, og den er definitivt inne :)

Ps. For dere som ikke har prøvd ulla deres - prøv! Den er genial! Både garnet og klærne :)

No comments:

Post a Comment