Monday, June 13, 2011


SYDILLA!

I pinsa har jeg vært i Østersund - 
og der bor det ei herlig jente fra Hitra
som for litt siden tok med seg butikken Sydilla.no
og flytta over grensa..

Jeg elsker den butikken! 
Masse snop for enhver smak, både stoffer og interiør! 



Bomull, frotte, velour, ribb, jersey, interlock, lin, knapper, mønstre... *sukk*


Disse monstertruckene, for eksempel - de er Sydillas egne trykk! HERLIG!!
(For anledningen medbragt da, dette er singleten til lille S)



Kopper... Skilt...

Litt til de små... 

Og hva fikk jeg med hjem?? 

Jo, dette;


Interlock, skråbånd med blonder, easy cotton, mønster, sommerfrotté.
Lin, knapper, bil-poplin, ribb, Sydillastoffer og quiltestoffer.

HURRA!!

1 comment:

  1. Gleder meg til jeg skal over grensa en tur ja. :D
    Masse lekkert!

    ReplyDelete