Thursday, June 30, 2011

Jeg er verdens heldigste jente! 

Altså, jeg har ønsket meg broderimaskin lenge! 
Meen - det har vært litt sånn "når jeg får penger til overs-prosjekt"..
De koster jo noen kroner, liksom 

Veeel, da er det kanskje ikke så helt dumt å gå hen og VINNE en, da?
Ja, riktig!
Jeg har VUNNET en broderimaskin, jeg! 


Jeg ble trekt ut i en konkurranse på et sYpert nettsted jeg "bor" på,
nemlig SYKROKEN.

Tenk å være SÅ heldig, da!!! 


Modellen jeg vant var modellen under den jeg hadde siklet på, 
men snille Sysiden / Tonje Brodering lot meg oppgradere til denne; 



Janome 350e har i dag flyttet inn i Marens magiske hule
og har allerede kjørt testrunde!





Jeg la på kronestykket for å vise størrelsen 

  GØY, ELLER HVA?? 



Ps. Jeg ønsker meg lassevis av broderitråd......


10 comments:

  1. Gratulerer, Marensnupp! :-D Så moro!

    ReplyDelete
  2. GRATULERER SØTA:D den sommerfuglen var det første jeg også broderte. Tror det er samme;P

    ReplyDelete
  3. Gratulerer! :D
    Sikkert herlig å ha den i hus kan jeg tenke meg. ;-)

    ReplyDelete
  4. WOW!! Gratulerer!! For en drøm da!!

    ReplyDelete
  5. Hei Maren!
    Gratulerer!!!! Så heldig du er som har sånn superflaks. Tenker du koser deg med denne. Gleder meg til å se mer av Marens magiske broderier.
    P.s! Du har forresten dobbel superflaks; vi har jo ypperlig syvær for tiden.:)
    Hilsen Berit

    ReplyDelete
  6. Fantastisk!!!!

    Åååååå, kan tenke meg du koser deg masse!!

    Stooooor klem! :D

    ReplyDelete
  7. Fyttigrisen du er jammen HELDIG!! :-))))
    Kos deg med den heeele tiden. Dette er jo en drøm!

    ReplyDelete