Wednesday, February 23, 2011

Scooter-fantastisk!

    




I høst dro jeg på Sykroktreff i Søgne, og etter treffet dro noen av oss til Stoff&Stil Kristiansand.. Der kom jeg og ei til  over et überkult scooterstoff som bare måtte bli med hjem... 

Hun andre har sydd puter & laptopetui av sitt.. men i en sleivbemerkning en gang, sa hun at jeg skulle sy meg jakke.. Øøøhh.. sææærlig, liksom! Vel.. Tanken lå litt baki hodet og plutselig en dag slo den til gitt.. Søren heller - sier hun jakke så får det vel bli det dah!

Sååååeeeh.. du, denne hadde jeg ikke sydd om det var for deg altså! 
Og jeg skal definitivt ha den på meg neste tur sørover - jeg gleder meg nemlig til å stå i stil med putene dine 

Here it comes.. Trøtt-i-trynet-Maren i SCOOTERJAKKA si!! 


Mønster fra Amy Butler/Leanne.no
Stoff fra Stoff og stil

5 comments:

  1. Helt fantastisk!!! Hilsen martemor

    ReplyDelete
  2. For en flott jakke! Og det stoffet var jo bare überkul!

    ReplyDelete
  3. Kjenner jeg er misunnelig til tusen her :P Den er sååååå rå :)

    ReplyDelete
  4. Utrolig kul jakke! Håper du bruker den masse og får MASSE skryt! :)

    ReplyDelete