Tuesday, May 24, 2011

Rett til hjertet...


Jeg har ikke blogget - eller sydd - på noen dager.

Det har hendt uforutsette ting som gjør 
at slike ting blir en del nedprioritert i tiden fremover også, 
men noen drypp vil det nok komme. 
Satser også på å komme tilbake for fullt etterhvert!

Uansett...
I dag kom jeg over dette skiltet i byen.
Jeg er ikke fan av skilter..
Og heller ikke av den gamle stilen..
Men..
Dette her traff meg midt i hjertet!

Grip dagen, bruk tiden med dem du er glad i.

Klem fra Maren!

3 comments:

  1. Det var bare råfint det skiltet.
    En stor klem til deg fra meg:)

    ReplyDelete
  2. Skjønner veldig godt at du falt for dette skiltet, - stor klem fra meg :)

    PS: Ligger award og venter på deg på bloggen min.

    ReplyDelete
  3. Hei Maren!
    Hyggelig å treffe deg på Quilteklubben igår. Vi blir nok mer kjent etterhvert. Og joda, jeg har da vært innom bloggen din flere ganger, du syr mye fint. Nå har jeg lagt deg til på blogglista mi + at jeg "følger" deg.
    P.s! Syrommet ditt er jo bare helt superluksusflott....men det vet du vel . He-he
    Snakkes mer, helt sikkert
    Hilsen Berit

    ReplyDelete