Saturday, June 19, 2010

Long time, no see!

Jeg ser at jeg har vært skikkelig bortevekk i det siste - både på nett og irl, i grunnen.. Vel - på tide å finne tilbake til nettlivet! Facebook er oppshinet, vennelisten redigert og bloggen vekket til live!

Har du forresten redigert vennelisten på Facebook noen gang? Etter flere år med samme konto, samles ett og annet ja.. Men når jeg med hånda på hjertet ikke vet hvem folk er, da slettes de.. Eller når jeg finner det usannsynlig at jeg stopper for å hilse på om jeg treffer dem i byen. Og så videre... Fikk halvert lista i går, det var jommen litt av en jobb. Og nå dukker det opp nye navn på newsfeeden når jeg logger på, så blir nok enda flere som må ryke.. Når jeg orker. Det er jo i grunnen ikke vits i å ha folk der om man ikke tenker å faktisk ha kontakt, eller? Sånn tenker jeg nå iallefall :)


Dessuten har man etterhvert en mengde grupper av forskjellige typer som man følger.. Må vel ta en rensk der også. Men ikke i kveld - nå skal jeg vekke til live nettlivet mitt :)

God kveld!

No comments:

Post a Comment