Saturday, July 25, 2009

Opplysende opplysninger fra fagfolk???

I dagens artikkel i Dagbladet skal den jevne nordmann finne gode råd om hvordan han skal forholde seg til reising i disse svineinfluensatider. Og joda, jeg ble mye klokere;

Smittevernprofessor Bjørg Marit Andersen sier at man skal holde seg hjemme.

Smittevernoverlege Andreas Radtke ved St. Olavs hospital vil ikke oppfordre folk til å bli hjemme.

Overlege Hans Blystad ved Folkehelseinstituttet mener det er for sent å be folk om å holde seg hjemme.
 
Takk til Dagbladet for morgenens reisetips. Nå ble jeg mye klokere.

Vil du lese selv? Se her; Dagbladets reisetips.


Ps. Hvorfor er en "smittevernsprofessor" sitert på førstesiden uten at man får høre mer om denne personen..? Jobber den ved et anerkjent universitet for eksempel? Jeg tror jeg setter min lit til overlegene..

No comments:

Post a Comment